27 Eylül 2015 Pazar

Güzel Pipi

     Vaktin birinde, insanlığın çoktan öldüğü,  dünyanın en kaygan ve kaypak ülkesinde, bir adam ve bir kadın varmış. Adam yaparmış, kadın yapamazmış. Adama serbesmiş, kadına değilmiş. Adam dermiş, kadın diyemezmiş. Çünkü adamla kadın eşit değilmiş. Çünkü bu böyleymiş. Çünkü adamın bir pipisi varmış. Hergün göbeğini içine çekerek ona bakar, "pipi pipi, güzel pipi, söyle benden kudretlisi var mı bu dünyada?" dermiş. Pipi cevap verirmiş, "tabii ki yok"... Adam yine sorarmış; "pipi pipi, güzel pipi, söyle benden haklısı var mı bu dünyada?"... Pipi, santim santim heybete kesilir,  daha da yüksek sesle dermiş bu kez; "tabii ki yok!!!"
      İşte bu yüzden, adam  gidermiş, kadın gidemezmiş. Pipi her haykırdığında adam daha da güçlenir, kadın un ufak ufalırmış. Adamdan ayrı, pipiden ayrı korkarmış. Kendisine konan her yasağa harfi harfine uyar, her komutu alır, her emre itaat edermiş. Bir gün bile başını kaldırıp, "peki ama niye?" demezmiş. Çünkü zavallı kadının bir pipisi yokmuş.
      Sonra televizyon kumandası elinden yere düşmüş, ve adam bu sesle sıçrayarak uyanmış. Bakmış kadın gidiyo. "Benden izin aldın mı, nereye gidiyosun? Gidemezsin, eşit değiliz, sadece ben gidebilirim, hayır!" demiş. Kadın "hahhayyy! Ay g*tüm!"  demiiiiiş, ve tabii ki gitmiş...
     Adam oturduğu yerde göbeğini içine çekmiş, kıymetlisine bakıp, "pipi pipi, güzel pipi" demiş; ses yok.
     Bu masal da böyle bitmiiş... Biz erelim muradımıza, kereveti de gocunanlara... gitsin...

2 yorum:

  1. Pelin deneme yazarlığında adım adım ilerliyorsun. Çok güzel bir uslübun var. Devem.

    YanıtlaSil