2 Aralık 2013 Pazartesi

Türkiye'li Erkek

     
Güç, beceri, zeka gerektiren konulardaTürkiye'li erkekten yardım iste...Ama yetersiz kaldığını da özellikle belirt. Bak nası' yürüyo işlerin. "Uzanamıyorum, açamıyorum, yapamıyorum, alamıyorum" de. Hiç tanımadığın adamın burnuna anahtarı uzat mesela, "siz arabamı şuraya parkedebilir misiniz acaba? Ben beceremedim de" de, gör bak nasıl da nazik, sevecen, mutlu bi' şekilde alacak komutunu. Benzer durumda teşekkür edip "ben teşekkür ederim" cevabı almışlığım var. Ama aynı adamla trafikte azıcık karşı karşıya gel, mesela hakkın olan yolu verme, seni ölüme bile gönderir, kılı kıpırdamaz. İlişkilerde de böyle bu. Bu ülkenin kadınıysan eğer, mümkünse güçlü olma. Güçlüysen de sır gibi sakla ki, hakettiğin ilgi ve sevgiyi görebilesin. 68 yaşındaki bi' kız arkadaşımın da dediği gibi; aşkta kazanmak istiyosan, "erkekten iste"...Ha, bunları yazdımsa sizin için yazdım kızlar... Yoksa ben süper jetli aşırı mükemmel uzay manitası buldum biliyosunuz... Bana göre hava hoş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder